Podróż, wakacje, a także problem czasu

Ostatnia aktualizacja: 3/10/21 | 10 marca 2021

Kiedy dorastałem, moje gospodarstwo domowe nie podróżowało. Byliśmy typowymi turystami. Podobnie jak większość nowoczesnych amerykańskich rodzin klasy średniej, gdybyśmy poszli gdziekolwiek, odkąd byliśmy na wakacjach-krótkie wycieczki z ustalonym początkiem i końcem, połączone z kalendarzem roku roboczego, skoncentrowane częściej niż nie w pobliżu Odwiedzanie krewnych: do Filadelfii, aby zobaczyć moich kuzynów lub długie wycieczki na drodze, aby zobaczyć moją babcię na Florydzie.

Długie samochody i przejażdżki ciężarówkami, noce w wielkich hotelach łańcuchowych, a także widzi, jak parki stylowe były równe na kurs.

Kiedy miałem około jedenaście (a także młody, aby się tym naprawdę cieszyć), pojechaliśmy na Bermudy na kilka dni. A kiedy miałem szesnaście lat, zrobiliśmy rejs.

Ale to było najbardziej szalone, jakie kiedykolwiek dostaliśmy.

„Podróżowaliśmy” tak, jak powinni być Amerykanie z klasy średniej. Nie było dla nas żadnych wycieczek z plecakiem, wycieczkami kempingowymi ani żaluzji do egzotycznych miejsc docelowych. Moi dobrzy przyjaciele, a także ich gospodarstwa domowe przestrzegały dokładnie tej samej rutyny. Waknęli na to, że Towarzystwo im powiedzieli.

Moim zdaniem była to podróż: zorganizowana pauza w rytmie życia biznesowego, dorosły odpowiednik bycia na zerwaniu instytucji. Ciężko pracowałeś, a następnie zafundowałeś sobie docelowe miejsce na krótki lot lub spędziłeś czas z dala od biura w salonie jakiegoś krewnego. Wziąłeś wystarczającą ilość wolnego, abyś mógł zebrać wytrzymałość, aby chodzić do pracy w każdy normalny dzień powszedni przez dziesięciolecia, aż nadszedł czas na tę legendarną emeryturę, kiedy życie może się naprawdę rozpocząć.

Podróż była czasochłonnym przedsięwzięciem, które zrobiłeś, gdy byłeś starszy, na emeryturze lub bogaty. Albo kiedy byłeś stażystą Broke College, a także nie miałeś opieki na świecie. Wtedy możesz naprawdę zobaczyć świat, a także go zrozumieć.

To nie było dla reszty z nas dorosłych. Musieliśmy pracować. Mieliśmy tylko wystarczającą ilość czasu na wakacje.

Dorastając w mojej bitowej bańce wakacyjnej, nigdy nie zdawałem sobie sprawy, że istnieje świat poza hoteli, rejsami, kurortami, a także gigantyczne wycieczki autobusowe, które przewracają się od atrakcji. Jak mówią, nie rozumiesz, czego nie wiesz.

Kiedy więc po raz pierwszy zadowoliłem plecaków podczas podróży do Tajlandii, byłem zszokowany. Odkrywanie kultury plecakowej podczas tej podróży spowodowało zmianę paradygmatu w moim światopoglądzie. Nagle zdałem sobie sprawę, że jest coś więcej niż moja bańka. To było tak, jakbym widziałem życie po raz pierwszy.

Więc wróciłem do domu, przestań swoją pracę, a także podróżowałem.

Wierzyłem o siebie jako podróżnika: nieustraszona osoba obierająca warstwy świata w nadziei na głębsze zrozumienie mojej lokalizacji, jednocześnie satysfakcjonując wspaniałych ludzi, a także ciekawy sposób.

Jednym z najczęściej zadawanych obaw podczas mojej wycieczki po książce było maksymalizację podróży. „Nie mam dziesięciu lat, aby być koczownikiem, Matt. Co mogę wykonać za tydzień? ”

Filmy, media, a także popkultura nauczyły nas, że wakacje są tym, co robisz, gdy jesteś pracującym dorosłym.

Podróż jest tym, co robisz, kiedy masz czas.

Kto może być nieustraszonym podróżnikiem, gdy masz tylko tydzień na zobaczenie miasta, a także długą listę rzeczy do zobaczenia?

Kiedy ktoś mówi „idziemy podróżować”, zwykle wierzysz o to jako coś z czasem. Zaprogramowano nas, aby uwierzyć w ten sposób.

Jednak, jak wspominam w mojej książce, podróże tak naprawdę nie chodzi o długość czasu. To metoda myślenia.

Niezależnie od tego, czy dwa dni, czy dwa tygodnie lub dwa lata, podróż jest określonym umysłem.

Definiuję „podróż” jako obejmującą eksplorację, kopiąc pod powierzchnią. Jest zewnętrzny: odkrywanie zarówno świata, jak i ludzi w nim. Jest to również wewnętrzne: próbowanie nowych rzeczy, a także wypychanie się ze strefy komfortu. Chodzi również o utratę lub zdezorientowanie, a także odkrywanie metody.

Może się to zdarzyć w ciągu dnia, miesiąca, tygodnia lub roku.

Nie wierz w podróż jako coś, co koniecznie trwa dłużej niż wakacje.

Nie wierz w to jako czegoś, co mogą zrobić tylko konkretne dane demograficzne.

Nie wierz w to jako czegoś, co wymaga nadludzkich mocy lub energii.

Pomyśl o tym jako o czymś, co możesz zrobić, kiedy się tam wystawiasz, spróbuj zadowolić nowych ludzi, wyrwać się ze strefy komfortu, a także o trudnościach.

Jeśli wyjeżdżasz do Paryża i chcesz naprawdę odkryć o mieście, nie wierz: „Cóż, mamy tylko tydzień. Jest tyle do zrobienia. Odkryjemy więcej, kiedy wrócimy. ”

Twoja podróż jest twoja. Rób co chcesz.

Wyrzuć listę do rzeczy. Oderwaj się od tłumów, które wychodzą z Luwru, a także autobusów, które zmniejszają cię wzdłuż określonej trasy. Nie pamiętam tego wszystkiego. W każdym razie nie ma czegoś takiego, jak trzeba zobaczyć.

Zastanów się: „Co mam tutaj zrobić, gdybym miał cały czas na świecie? Dokładnie jak miałbym zobaczyć to miasto? ”

Następnie zrób to.

Zarejestruj się na nowe zajęcie, takie jak gotowanie Class or a weird walking tour. go to a regional meet-up. utilize the sharing economic climate to satisfy locals. Leave your phone at hotel, get off social media, as well as go for a walk. eat at the regional market.

Let the days fill themselves in.

Travel is the most wonderful when you let the days just unfold. It’s the random, unplanned encounters all of us keep in mind most.

That can occur no matter exactly how long your trip is.

There’s nothing wrong with a vacation. all of us requirement time to unwind. however let’s put aside this concept that travel needs more time than we get. It doesn’t.

Travel is not about time. It’s about mindset.

So take the traveler’s mindset with you on your next trip.

Put down your “must see” checklist, prevent the locations on those top ten lists, go with the flow, try new things, satisfy new people, as well as push yourself to new limits.

In that space, keeping that attitude, you’ll peel back the layers of the onion as well as get to understand the destination in the deeper method that you desire.

You’ll produce a trip that moves you to the core not one that only leaves you with a smartphone full of photos.

Jak podróżować po świecie za 50 USD dziennie

My new York Times very popular paperback guide to world travel will teach you exactly how to master the art of travel to ensure that you’ll get off the beaten path, save money, as well as have a deeper travel experience. It’s your A to Z planning guide that the BBC called the “bible for budget plan travelers.”

Click right here to discover more as well as begin reading it today!

Book Your Trip: Logistical tips as well as Tricks
Book Your Flight
Find a affordable flight by utilizing Skyscanner. It’s my preferred browse engine since it searches websites as well as airlines around the globe so you always understand no stone is left unturned.

Book Your Accommodation
You can book your hostel with Hostelworld. If you want to stay somewhere other than a hostel, utilize Booking.com as they consistently return the cheapest rates for guesthouses as well as hotels.

Don’t fail to remember travel Insurance
Ochrona ubezpieczeniowa podróżna ochroni cię przed chorobą, obrażeniami, kradzieżą, a także odwołaniem. To kompleksowe bezpieczeństwo w sytuacji, wszystko idzie nie tak. Nigdy nie wybieram się na wycieczkę, ponieważ musiałem go używać wiele razy w przeszłości. My preferred business that offer the very best service as well as value are:

SafetyWing (best for everyone)

Insure My trip (for those over 70)

Medjet (for extra evacuation coverage)

Ready to book Your Trip?
Check out my resource page for the very best business to utilize when you travel. I listing all the ones I utilize when I travel. They are the very best in class as well as you can’t go wrong utilizing them on your trip.