5 Wyspy Wakacyjne listy wiader, które kochamy

Kiedy byłem dzieckiem, nie mogliśmy sobie pozwolić na odejście za granicę. Najwyraźniej nie stać nas na hotel, ponieważ dla nas biwakowanie było wyborem wakacje.

Nie ma to jak bunkierowanie tylko cienkiego filmu z tkaniny między tobą a wielkim brytyjskim latem – to wstrząsająca myśl. Z tego powodu przyciąganie efektownych, dalekich wycofań w odległych częściach świata jest dla mnie jeszcze bardziej atrakcyjne.

Jeśli chodzi o pani Romance, jest to jej krew. Jej rodzina mieszkała na Fidżi przez pierwsze kilka lat życia. Zasada polega na tym, że mieszkałeś na Fidżi przez ponad połowę swojego życia, jesteś obywatelem Fidżi. Pani R wyjechała tam, gdy miała kilka miesięcy i wróciła nie tylko kilka lat starsza, ale także w pełni rozwinięta księżniczka Fidżi!

Teraz żyjemy na jedynym kontynencie wyspowym na świecie, choć myślenie o Australii jako wyspie jest trochę jak myślenie, że reszta świata jest archipelagiem.

Mamy szczęście, że byliśmy w wielu niesamowitych miejscach na świecie, a nie tylko wysp. Ale pomyśleliśmy, że damy ci szybkie wycofanie naszych najlepszych wakacji na wyspie.

#1 Aitutaki i Rarutonga, Cook Islands

To bez wątpienia moje ulubione miejsce. Mógłbym pisać na zawsze o wyspach kucharzy. Nikt nie jest bardziej przyjazny niż Cook Islanders i nic dziwnego, kiedy gdzieś mieszkasz.

Główna wyspa, Rarotonga, jest wystarczająco mała, aby jeździć na skutera za około 45 minut, ale wciąż jest wystarczająco duża, aby pomieścić doskonałe hotele, niezwykłe plaże i kilka świetnych miejsc do jedzenia.

Aitutaki to atoll około 30 minut na północ od Rarotonga i jest to raj na ziemi. Niebieski wody, biel piasku, uśmiechy mieszkańców… możesz zobaczyć, dlaczego uwielbiam tę część świata.

Zaręczyliśmy się tutaj.

#2 Koh Yao Noi, Tajlandia

W drodze na wesele przyjaciela odwiedziliśmy tę małą wyspę na Morzu Andamańskim. Wśród dziwnych wysokich wysp skalnych, które są charakterystyczne dla tej części tajskiej linii brzegowej, Koh Yao Noi jest idealną wymówką, aby zrobić tak mało, jak chcesz w raju. Najbardziej energiczną rzeczą, jaką zrobiliśmy, było kajakiem, ale to kolejna historia.

To trochę od Koh Yao, ale jeśli kiedykolwiek jesteś w Bangkoku, musisz sprawdzić te bary.

#3 Islandia

W środku zimy pojechaliśmy na Islandię, więc miejsce to naprawdę spełniło swoją nazwę. To niezwykły kraj, w przeciwieństwie do dowolnego miejsca, w którym kiedykolwiek byłem. Jałowe pola lodowe, ogromne ryczące wodospady, majestatyczne lodowce, lotne gejzery i oczywiście wulkany.

To także świetne miejsce, aby zobaczyć Aurora Borealis – północne światła… kiedy nie jest pochmurno.

#4 Efate & Tanna, Vanuatu

Vanuatu ma fascynującą historię francuskich i brytyjskich rządów kolonialnych, więc wszędzie są dziwne wpływy. Ciąg wysp rozciąga się na ponad 1750 km (1090 mil) przez Ocean Spokojny. Jego wulkaniczne dziedzictwo daje Vanuatu imponujący krajobraz.

Efate – The Capital Island – ma wspaniały wodospad, podczas gdy Mount Yassur na Tanna Island jest najbardziej dostępnym aktywnym wulkanem na świecie.

Ludzie-Ni-anu-są niezwykle przyjaźni, mimo że wydaje się, że wszyscy rzucają się wokół ogromnych maczet. Nie martw się jednak, są bardziej do otwierania owoców niż głowy.

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o Port Vila na Efate Island, kliknij tutaj. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Wyspie Manna i jej wulkanu, kliknij tutaj. A jeśli chcesz zabawnych faktów i pięknych zdjęć Vanuatu, kliknij tutaj.

#5 Zakynthos, Grecja

W Grecji jest tak wiele wysp, że prawie niemożliwe jest wybrać, do którego się udać. Nasi przyjaciele wybrali to miejsce na ślub docelowy, więc czuliśmy, że musimy wziąć udział!

Zakynthos to wszystko, czego można oczekiwać od greckiego miasta portu. Zgiełk i zgiełk, łodzie pełne szorstkich starych rybaków, tawerny do siedzenia i relaksu. Najsłynniejszym punktem orientacyjnym wyspy jest wrak statku, w którym w 1989 roku przemytnicy założyli na Navagio Beach na południowo -zachodnim brzegu.

Oto bardziej szczegółowy artykuł o Zakynthos.

Pomysł na ten post pochodzi od spojrzenia na biuletyn Trip Advisor’s Top Islands – oto link: www.tripadvisor.com.au

Obrazy pana i pani Romance.