Po powrocie do domu, wierząc przede wszystkim…

Wróciliśmy House do Kanady 5 grudnia, a także podróżowaliśmy! Pewnego dnia chcielibyśmy wrócić do domu, a także naprawdę czuć, że House to wakacje z podróży, jednak tym razem podróżujemy bardziej w domu niż w drodze! Mamy gospodarstwo domowe w zachodniej Kanadzie, a także podczas gdy świetnie się bawi, to męczące, ponieważ nie mieliśmy dużo czasu na pokazanie niesamowitej podróży, którą właśnie mieliśmy.

Wierzyliśmy, że powinniśmy skomponować szybki artykuł, a także pozwolić wszystkim zrozumieć, jaki jest plan na Nowy Rok. Cóż, chociaż naszym planem jest nigdy nie planować, zawsze jest dla nas coś na horyzoncie. Zamknęliśmy nasz pierwszy domowy koncert, który rozpoczyna się 3 kwietnia, a także do 9 czerwca, a także na oszałamiającej wyspie na Karaibach (wciąż nie stwierdzając, gdzie!).

Nie chcieliśmy zostać w Kanadzie przez 3 miesiące, więc zarezerwowaliśmy lot do Cancun w Meksyku… wyjeżdżamy jutro! Naprawdę nie jesteśmy pewni, co będziemy robić stamtąd, jednak zdecydowanie patrzymy na plażę. Absolutnie podobało nam się nieustraszone, aktywne, a także ryzykowne 5 miesięcy spędziliśmy w Azji Środkowej, jednak od prawie 2 lat nie widzieliśmy plaży, więc umieramy, by wskoczyć do morza!

Wypróbowujemy nowy rodzaj podróży z witryną rezerwacji zatytułowanej o nazwie Airbnb. Po Cancun planujemy dzierżawić mieszkanie w funky, kolonialnym mieście Merida.

Po Meridzie nie jesteśmy pewni, co zamierzamy zrobić. Możemy udać się do Gwatemali, Hondurasu, a także Belize, lub możemy po prostu zostać na Półwyspie Jukatanowym, a także wynajęć jeszcze kilka mieszkań w różnych miastach. Chcielibyśmy wypróbować kilka opcji, które ma do zaoferowania Airbnb, takie jak wspólne apartamenty, mieszkania osobiste, a także spośród spośród śniadaniowych. Patrzymy w przyszłości, aby żyć jak lokalny!

Naprawdę szukamy pomysłów, więc jeśli ktoś podróżował z południowym Meksykiem, Gwatemali, Hondurasem lub Belize, podaj nam kilka koncepcji w lokalizacjach, aby pozostać, a także rzeczy do zobaczenia. Możesz zostawić komentarz poniżej, a także powiedzieć nam o swoich ulubionych postojach.

Ciesz się miastem gazowym w Vancouver z przyjaciółmi

Na razie jesteśmy w domu, cieszymy się z działalności gospodarstwa domowego, a także przyjaciół, jednak wkrótce będziemy na lot do Meksyku, gdzie rozpocznie się zupełnie nowe doświadczenie. Nie możemy się doczekać, aby spróbować autentycznej kuchni meksykańskiej, a także starać się żyć jak regionalny w różnych miastach. Będziemy również próbować odkryć przygody poza burzliwą ścieżką w jednym z najbardziej turystycznych obszarów na ziemi.

Podążaj za nami po drodze!

Polub ten post? Przypiąć!

Oświadczenie: Kozy w drodze jest partnerem Amazon, a także podmiot stowarzyszony dla niektórych innych sprzedawców detalicznych. Oznacza to, że tworzymy prowizje, jeśli klikniesz linki na naszym blogu, a także kupujesz od tych sprzedawców.